Where i´ve been and where i´m at

Well, in a lot of places... Min sommar har vart busy busy.
- Jag jobbade de första sex veckorna,
- därefter tog jag min katt och stack upp till höga kusten -sommarstugan- det finns inget vackrare ställe =)
- Jag var även hemma i Söderhamn en sväng
- Någonstans ungefär här  hann  vi även med att köpa en bil, en Renault från 94
- När jag kom hem från high coast och söderhamn gick det inte många dagar förens jag och Mr E drog på semester:
Roadtrip till frankrike via Sverige(lund)-danmark-tyskland-Frankrike (val cros)-italien-österrike(Bad Gastein)-Tyskland(Berlin)-Sverige(Bohuslän). Vi var borta i totalt 16 dagar och hann med en rad utflykter och äventyr.
- När vi kom hem for jag till Söderhamn igen
- Och när jag kom tillbaka till Uppsala for vi  till Stockholm för en mysweekend (myspys, skansen, shopping, vinbar, middag, bio etc)
Fina bilen, här på ett biltåg i Österrike


Ja, det enda som fanns kvar att göra när vi återigen befann om i uppsala var förutom en massa tvätt; -att börja i skolan igen.
Jag har haft så mycket att smälta, sommaren har vart fylld med intryck, uppleverlse, insikter etc så började skolan och då tar det lite extra tid att smälta allt som hänt, eftersom man då, naturlish inte har så mycket tid att reflektera över det.

Vi lämnade vårt märke i Berlin, kan ni gissa vart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback