Samma sak

Bloggen har blitt lite dåligt uppdaterad nu på slutet, men det har ju inte hänt något ändå, nå spännande alltså...jag jobbar och pluggar, jobbar och pluggar, jobbar och pluggar. Men det är KUL!! Idag hjälpte jag till att förlösa på två förlossningar :)) det är så spännande och kul =)) I LIKE 
Jag och Nina pluggade på oerhört effektivt idag på intervju uppg. och jag kan nog säga att halva är gjord nu, imorgon är det grupp uppg som gäller.

  Titta här vad  
lillsyrran har skrivit om mig, hon är min ögonsten, min rosenknopp. Ååå, jag blir aldeles tårögd, hehe, man är en stolt storesyrra =))

Ni missade väl inte House ikväll??

Jag tycker han är snygg hehe (Mr E har såklart oxå skägg, me likei )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback