Effektiv må ni tro

I går hann vi verkligen med jättemycket. Förutom Mr E´s present så hann vi även med att byta till vinterdäck, som ni vet så måste man ju ha det på från och med den 1 nov... Sen hann jag även köpa de där jeansbyxorna jag snackade om, få se om jag lägger ut en bild, de sitter verkligen jättebra (+ att jag har strlk 36, de ni ;))
På kvällen hann jag med att göra klart ett nytt halsband jag haft i åtanke och före det hann jag och Mr E ta en sväng på dollarstore.

Idag väntar en tripp till euronics (tror jag iaf, vår bilstereo verkar kajka) sen blir det en lugn och mysig dag, ska försöka hälsa på mormor så att hon blir glad sen ikväll så väntar en tjejkväll på stan. Det blir jag och mamma som går (Mr E får stnna hemma) det blir skojj, det är workshops om mode, skönhet, inredning etc... Jag har föresten gjort klar den där statistiktentan =)

nu ska jag ut i kylan och undersöka bilstereon (det är inte en stereo utan en sån man har cd-skivor i men jag säger alltid stereo)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback