Nya skor

Jag behöver köpa ett par nya skor, men frågan är vilken sort... Det lutar  dock mot ett par stövlar, men då har vi dock prisproblemet, för en bättre kvalite kryper ju priset upp över tusenlappen (å jag är student) men för lägre pris så blir också kvaliten oftast sämre, så nu är frågan den, ska jag lägga ut en stor summa som jag eg. inte har men få ett par skor som håller eller ska jag köpa det som min plånbok gillar men som jag kanske får köpa om igen nästa år? I längden blir det ju i princip lika dyrt...

  <---Dessa var till och med varmfodrade =)
Dessa från skopunkten för 399:- vardera har jag vart och tittat på, de sitter snyggt och var skapligt bekväma men av erfarenhet vet jag att skopunktens skor inte håller så länge för mig...

Dessa från Bianco funkar ju också 800 får man ge för dessa (dubbla priset men samtidigt är dey kanske dubbel livslängd också? dock är dessa kanske inte helt min stil...
De här var kanske lite mera mig men då vart de 100 kr dyrare, även dessa från Bianco

För ytterligare 100 kr (alltså 1000) så kan man få dessa:de va ännu lite mera mig måste jag säga... Även de från bianco...

På DinSko hittade jag dessa för bara 299:- Då är frågan, hur är kvalitén??

Samma ställe men en hundring till:, , -799:- samma ställe,

Mmm, jag har ett par favoriter, det tål att tänkas på det gör det... Men jag tror ändå att ett par i riktigt läder och helst vinterfodrade, det är vad jag helst vill ha, jag får nog lägga ut lite pengar ändå... Är det något som vet hur DinSko har det gällande kvalité på sina egna skor?

Kommentarer
Postat av: sannapanna

de där svarta från disko med knytning där bak är riktigt heta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback