Mys i massor med massage

Aaah, härliga söndag, jag har faktiskt ingenting inbokat att göra, ingenting, gud så härligt. Jag har dansträning kl 18 och efter det ska jag träffa Tora men innan dess ingenting :)
Jag ska ägna mig åt sådant som har hamnat lite i kläm under de senaste veckorna, -mig själv och min lägenhet...
Det blir till att städa och dona lite men innan dess ska jag ta en lång varm dusch, hårinpackning, ansiktsmask och sedan sätta mig i min massagestol för att avnjuta den senaste Amelia =) I Love!

Jag känner mig så avslappnad och tillfreds, det känns nästan läskigt, det var nämligen ett tag sedan som jag kände så här...Vad ska ni göra denna härliga söndag?

Kommentarer
Postat av: sofias dressingroom

Vilken prisklass? Höga el låga. Vet ett par sjukt snygga stövlar från Vagabond men de går loss på 1600:-



kramis

Postat av: Emelie

Jaha, men detta är på bilddagboken :o

2008-11-02 @ 14:03:46
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-11-02 @ 14:14:27
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback