London

Gardagen var helt super :)
Vi borjade ju dagen med att aka till O2 arena dar vi gick pa body world utstallningen. For er som inte vet vad det ar for nagot sa ska jag beratta: Det ar den dar utstallningen som anvander sig av manniskokroppar, riktigt alltsa som blivit "plastered". Det ar allt fran 6v. gamla embryon till vuxna och till och med djur. Alla kroppar som ar med i utstallningen har forstass gatt med pa att lata anvanda sin kropp pa det har sattet efter doden. Det var sa otroligt fashinerande, inte alls laskigt eller suskigt som folk kanske tror. De har fatt oortjant daligt rykte tycker jag. Jatte haftigt -rekomenderas!

Efter utstallnigen sa for vi inte till oxfordstreet for lite shopping, vi hann bara med primark men de rackte , en kavaj, en kjol och tva trojor hittade jag, vi ska ga tillbaka dit nagon annan dag. Pa en annan affar hittade jag sedan en supersot kakburk,  med tillhorande kokshanddukar och ugnsvante. Vi at sedan middag pa ett bbq stalle och sedan bar det ivag in pa Hackney Teatre dar vi sag Shaolinmunkar som utfode bade det ena ch det andra makalosa tricket (en kille stod pa hander pa tva fingrar, en annan lyftes upp a spjutspetsar, en tredje vande ut och in pa sig sjlv, typ, en fjarde lades pa knivegg och sedan la sig en annan pa honom, det var helt sjukt....) Bra platser hade vi ocksa, mycket lyckat :))

Idag drar vi till Nothing Hill for portobellomarket (var alsklingsmarknad) och efter det blir det antingen middag med Mr E;s farforaldrar eller bio, vi far se....

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

Jag vill också till London! :D Vad roligt att du har det toppen ;)



Sv: Nej, är det sant.. stackrs dig! men varför funkar det inte att bleka den då?



Ha en underbar måndags-kväll!

Postat av: sannapanna

UPPDATERA OFTARE GUMMAN :)

2008-11-28 @ 20:43:29
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback