Funderingar å full dag

Nästa termin är det dags att skriva c-uppsatts, det känns lite skrämmande men jag har iaf valt vem jag ska skriva med dessutom är önskemål av ämne även det nästan klart, men det är svårt, vi ska ju jobba heltid på den här uppsattsen i sex veckor å då vill man ju definitivt inte ha något tråkigt ämne... Fast jag undrar jag hur stor betydelse det har att lämna in önskemål.. varje ämne kan användas av en duo, max två -och det är en hel del duosar som ska välja, i slutändan blir det säkert lotting ändå, men men..

För övrigt så är jag helt helt ledig idag så jag ska passa på att springa några ärenden på stan; växla till pund, titta på skorna etc.. Å så får jag inte glömma att ringa till VFU platsen... Ikväll är det sushibak (hehe)och spelkäll hos Kristina som står på schemat, det blir sköjj det. Nu: Frulle

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

gillar din header! :D

puss!

Postat av: Amandajosefine

mm vad musmigt med sushi! :D Hoppas du får en bra dag!

Skriv gärna en kommentar i min blogg där du säger om du skulle vara intresserad av att kunna köpa små söta cupcake berlocker! Tack så mycket, kramar

2008-11-06 @ 14:09:58
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

svar: okej, härligt! :D när hade ni den? :)

puss!

2008-11-06 @ 16:41:04
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback