Morgonens mys och kvällens krusidull

   
Morgonen bestod av kärlek, smulpaj och kyssar (finns någon bättre blandning?) 


Gårdagen avslutades på ett riktigt bra sätt, det vart dock ingen tentafest för mig, men vad gör det, natten innan spenderades med stödkorsett och åtaliga uppvaknanden så jag var glad att jag orkade hålla mig vaken länge nog för att se: 

Salem al Fakir 

-uppträdde nere i slottsbacken igårkväll. Verkligen skitbra live.


Innan konserten hade Mr E lagat middag åt oss och resten av kvällen ägnades åt mys, precis som den här morgonen... Vi har faktiskt snart vart tillsammans i ett och ett halvt år och jag måste säga att jag är som nykär. Han är mannen med stor M om jag får lov att säga så : ) 


Nu ska jag raskt göra mig iordning, fläskfilén ligger och drar åt sig smak av marinaden i kylskåpet och resten av atrialjerna till spetten är uppskurna och klar. Vi ska iväg på en grillfest med efterföljande slagerfest (jag är så taggad inför ikväll att inte ens slager kan förstöra det ; )  )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback