Fullproppad dag och antastare i skogen

Idag har jag vart en riktig flitmyra, jag har inte bara tentapluggat, jag förberedde mig dessutom för dagens seminarie och föredrag. Sen var det då skola fram till tre men efter det satte jag och Hanna oss på gräsmattan utanför skolan och njöt av solen. Sedan åkte jag hem och pluggade lite mer, slängde in en tvätt, handlade och så stack jag ut å sprang en sväng. Det är skönt att ha dagar som är fullproppade ibland...

Imorgon ska jag försöka se till att skicka iväg en beställning på kort ifrån mina och Mr E´s resor; frankrike, england, estland samt lite från högtider och sådant. Sedan blire förståss plugg (veckans överaskning) ska även möta upp Cissi för lite extra plugg på kvällen



Ooooo my God
, precis på nyheterna: Ikväll hade det vart en man som ofredat tre kvinnor i stadsskogen. Gissa vart jag sprang... Stadsskogen... Jösses, nu ska jag aldrig springa på kvällen något mera, jag som tyckte idag när jag sprang "det här vart ju inte så farligt" -jo tjena...


Cykling i Stadsskogen <---- stadsskogen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback