Nedvarvning och upp-peppning

Sitter och varvar ner hemma framför en film, köpte lite choklad och en solero på vägen hem. Det vart en sista minuten grej på jobbet -det är så det oftast blir på kirurgen, men nu är jag iaf hemma. Imorgon börjar jag 06.45, -de ni (supertidigt). Annars blir det till att göra några matlådor, vila och så dansträning på kvällen. Inte så jättespännande alltså, men de blir nog kul iaf.

Längtar lite tills jag kommer igång med träningen. De ska kontakta mig från FaR (fysisk aktivitet på recept) och sen är det väl bara att köra igång antar jag, Då behöver jag träningskompisar. Jag känner mig så peppad när jag sitter och tänker på´t. Jag har ju en del baskunskaper (som visserligen behöver dammas av) efter åren då jag var tillsammans med en kille som verkligen kunde det där med muskler (typ kroppsbyggare). Helst av allt skulle jag vilja träna tre ggr/v, köra överkropp en dag, mage/rygg andra dagen och underkropp tredje dagen. Åså komplitera med något konditionspass. Jag har för mig att det var bättre att dela upp kroppen och fokusera på muskelgrupper  specifika dagar. Att det ger bättre träning istället för att försöka köra hela kroppen x 3. En annan sak jag måste fundera på är vart jag vill träna....

image103
Jag är inte ute efter sådana megamuskler som M hade, men jag vill orka saker

image104 
Han kunde sina muskler han och jag vill styrka att detta är utan preparat -så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback