Jakten på det försvunna järnet fortsätter...

Kroppen
Ja, jakten på det försvunna järnet fortsätter, en sak är i alla fall klar, det försvinner inte i magen. Har hunnit fått två sprutor med järn nu och känner mig lite piggare, vilket är tur för jag börjar jobba nu (var långledig över midsommar). Under den här tiden har jag slagit alla personliga sömnrekord och fått hjärtklappning av en trappa. Jag längtar så tills hb:t är över 100 igen, funderar på om jag ska börja träna då.. Mina planer inför tjejmilen kan jag i princip ge upp iallafall : (
Funderar starkt på en kostomläggning, kanske vore det smart för mig att lägga om den, min kropp skulle ju inte direkt ta skada av att jag åt bra mycket mer kött (proteiner + järn) och mindre kolhydrater..

Övrigt
Jag tycker det är mysigt att sova i tält, i Midsommar gjorde vi det. Det vart lite kallt framåt morgonen men vi som hade dubbel-sovsäck vi kröp ju bara närmre varandra : ) Trotts satans hela armé av myggor utanför så klarade vi oss inne i tältet, och inte vart det fuktigt heller, nej jag har omvärderat tältet helt och det låter som om det blir mer tältande i framtiden... 
På tal om midsommar, ja det var många och blandad kompott där uppe i Färila, det bjöds på god mat och för den som vela, en uppsjö av snappsar. Det spelades på alla möjliga instrument och folk var fulla och glada, den var väldigt olik men samtidigt  väldigt snarlik de midsommrar jag är van vid..

Mysigt
Jag och Mr E har precis börjat läst en bok tillsammans, vi ligger på kvällarna och läser högt för varandra. Vårt första projekt är: Ett år i provance <-- vilket härlig bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback