Positive mind

Det är viktigt när man inte mår bra att man tänker på allt bra man har i sitt liv istället


Jag har
-Världens underbaraste pojkvän. Jag är så kär, vi har såklart precis som alla andra par våra upps and downs men ingen får mig att drömma om framtiden som han. Han är den som stått vid mig under hela den här tiden då jag haft det jobbigt, han är min största stötteperlare.
-Världens goaste katt, han tror att han är en bebis/hund, pussas, ligger alltid i knäet eller så delar han huvudkudde med mig.
-Världens underbaraste familj dit man alltid kan vända sig och alltid är välkommen, oavsett vad och tid på dygnet
-Turen att fått ett bra sommarjobb där jag har möjlighet att sova precis så mycket jag behöver varje dag
-Turen att få möjlighet att rida utan kostnad när jag har tid :)

Så har jag ju även en hel del kompisar att skratta och leka med, inte så många som i höstas dock, men samtidigt,är det verkligen kompisar, sådana som försvinner alltså?
Så överlag, vad spelar det för roll att kroppen är skröpplig när allt annat är topp :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback