Underbar helg med en nalkande späckad vecka

Helgen har vart helt underbar! Jag och pojkvännen har legat ute i solen och latat oss, haft "picknick" och ätit glass i stora lass, kastat boll, freesbee och spelat kubb och bara varit helt nykära.

Men helt onyttig och osocial är vi ändå inte vart i vårt kärleksrus, vi har både hunnit med att gå bort på middag och  även på bio med en kompis(såg Indiana Jones 4...-ganska bra faktiskt) sedan har jag både skickat iväg beställning på kort (som jag berättade om tidigare i veckan) samt borjat på att sy om en klänning som jag fått från Mr E´s mamma.



Nu ska jag straxt iväg med en tröja som inte tillhör mig och sedan så blir det ut och springa (aldeles för mycket glas för att bortse från jogging idag)



 

Nu till veckan som kommer så blir det en del:

  • Läkarkonsultation ang. reaktion på smärtisarna
  • Åka hem till s-hamn
  • Hjälpa mamma att stöka innan studenten
  • Fira lillaSyrrans student
  • Köpa present r/t ovanstående
  • Gå och se/ta kort på LillS när balen nalkas
  • Fira Sveriges nationaldag (fredagen 6/6)
  • Traditionsenligt nattdopp med Lina
  • Traditionsenligt lunchande med samma tjej

Jag ska även försöka klämma in ett besök hos tandläkaren och så måste jag hämta ut recpet. Jag får ju såklart inte glömma att ta med joggingskorna upp, ingen paus bara för att det blir en del att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback