Äntligen så förstår någon

Jag är jättetrött nu.
Idag var en jättetung dag -det känns fortfarande utmattande, men det känns även så otroligt skönt.
Bätte än allt godis i hela världen, bättre än kakor och bullar, till och med bättre än semlor.
Bättre än kläder och skor, nyfriserade toppar och nylackade naglar. Ja, till och med bättre än sex.

Idag så kändes det som om någon äntligen fattade, någon kunde fylla i ord som jag själv inte orkade säga och fråga frågor om saker jag själv inte orkade ta upp. Som om mina tankar vart läst. Hon visste precis vad hon gjorde och det märktes att hon kunde det här. Hon förstod.

Jag litar på henne, efter 1½ timme så litar jag på henne.

Jag känner mig nästan euforisk, mitt i all ångest och panikkänslor så känner jag en eufori, en lycklighet.



Kommentarer
Postat av: sandra

kramar till dig!

2008-01-23 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback