Våffelfrukost

Jag sov gott inatt ändå under omständigheterna Mr E höll om mig hela natten, något jag tycker mycket om : ) stackarn jag har hållt honom vaken en hel del med mitt hostande, nysande och snörvlande. När vi vaknade iaf så sprang han ner till affärn och köpte ingredienser och toppings till våfflor (även sådana nödvändigtheter som toapapper -vilkett jag annars snytit upp) sen satt vi och myste och åt belgiska våfflor med glass, jordgubbar och maple syrup. Jag är så lycklig att jag har honom, vad skulle jag annars tatt mig till och gud va tråkigt jag skulle haft...

Två högtider närmar sig, först den 14:e som är Alla hjärtans dag och även den dag vi firar ett år, : ) sen den 21:a som är en mycket speciell dag för mig. Den står för både frihet, kraft, självkänsla och individen. En dag jag håller varmt om hjärtat och som jag ser som en andra födelsedag, en frihetsdag.




Nu ska jag titta på surfs up (animerad familjefilm om surfande pingvin) sen har jag även en till film på lager som Mr E hyrde; bröllopsnatten, som jag inte vet alls vad den handlar om men det är ju tidsfördriv iaf. : )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback