Skön känsla

Tjoho, äntligen fredag !
Ikväll blir det middag hos Mr E´s mamma och sedan ska vi bowla på bowlaget. Efter en hel vecka utan godis (eller iaf fem dagar) så ska jag unna mig ett (eller två) glas vin under bowlingen.

I helgen ska jag jobba både lördag och söndag på kirurgen, de ska bli kul även om de känns lite nervöst eftersom det var så länge sedan jag var där nu. Men pengar pengar pengar -jobbet är välbehövligt kan jag säga... Ska dock försöka hinna med lite lördagsfika innan jobbet börjar då på lördag...

Nej, nu är det dags för praktiken, dags att klä på sig och göra sig iordning. Har föresten tatt en del fina vårbilder nu i veckan -lägger upp några sen när jag kommer hem. Hejåhå va jag trivs på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback