Sista rycket innan middag

Å nu börjar ja bli trött igen, jag har pluggat en hel del nu men har två stora frågor kvar. Två som jag inte riktigt förstår eller kan hitta svar på. Jag var ju sjuk förra veckan så det kan ha med det att göra. Jag ska sätta mig ner och läsa igenom ett kap i boken "pediatrisk vård och specifik omvårdnad" kan hända att jag får svar på i varje fall en av frågorna då. Kl 19. hade jag bestämt med Mr E vilket betyder att jag inte helt hinner klart ändå : ( deadlinen är imorgon så arbetet får helt enkelt hänga med hem till honom.

För övrigt så kändes det bra underbart idag när solen sken, ett flyktigt ögonblick kring 12 där någon gång tyckte jag mig även känna doften av vår. Kanske var det bara inbillning men isf så var de något ja vill fortsätta med. Man får lite vårkänslor liksom : )

Imorgon efter skolan tänker jag unna mig lite shopping, jag har presentkort både på lindex och HM, eventuellt får jag även en liten extra slant på lindex för jag tänker försöka returera en klänning som jag köpte i höstas, den har nämligen gått sönder -på åtta ställen. Den är inte överdrivet använd eller tvättad och den är i rätt storlek samt så sitter hålen i sömmar så jag håller bestämt fast vid fabrikationsfel. Hur som helst så har jag även presentkort på skopunkten. Ja, har jag tur så kanske jag får ihop en hel allahjärtans dag outfit. Om jag hinner alltså. . .
För övrigt är jag riktigt sugen på både underkläder, jeans och en blus från ginatricot, shoppingspree - give me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback