Så underbart perfekt

Jag måste säga att gårdagens kväll var helt perfekt. På grund av min outfit (klänning och knästrumpor + högklackat) tog jag bussen in till stan igår, vi hade bestämt träff på sedvanliga stället på stora torget men vem möter inte upp mig vid bussen -Mr E såklart. Inte nog med det, han har även något i handen till mig, en vacker bag innehållandes - choklad. Han hade vart och köpt sådan finchoklad till mig *mumms* för det finns ju inget bättre att stoppa i min nästan. Sedan vandrade vi till Texas longhorn här i Uppsala. Maten var så underbart god så det fanns inte, jag åt lammfilé med vitlökssmör och bakad potatis till det delade vi även på en flaska rött och som efterrätt smakade jag på några av chokladbitarna. Det var himlen må ni tro. Efter middagen väntade bion så vi knallade vidare. Vi hade verkligen så trevligt. Imorse gjorde vi frukost dansandes medan vi lyssnade på skatelites. Jag måste säga att det var ren lycka som flödade i mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback