Mycket bisarr kväll på många sätt

Efter middag hos Mr E´s mamma vart det uppslutning på bowlaget men desvärre var det fullt så vi drog istället till Terassen för att spela biljard. Över taget var kvällen mycket trevlig och vi hade kul, det var mycket skratt och jag smuttade på en mycket god drink. Det var jag, johanna, tora, kristina, jacob och Mr E så vi var ett ganska stort gäng ändå.

Trotts kvällen braighet har den endå vart bisarr på de mest märklligaste sätt; detta hände under en och samma kväll:
-Mr E´s mamma fäller en komentar om min mage i stil med "det kanske finns nått annat under klänningen också"
--> eeeeh, inte kul att höra, hon mena dock inget illa, vet inte vad hon mena, men fel vart det iaf. Hon tycker jättemycket om mig så jag vet inte om det var så att hon kanske önskade att det var så...Visst att jag har gått upp en del i vikt under min depp-period men bara ca 2 kg...

-Efter 5 min på terassen känner jag någon som drar i min klänning -jag tror förståss att det är Mr E som busar och vänder mig om, men nejdå, där står någon annan helt okänd kille och lyfter på min klänning! Jag frågar förnärmat, argt och förskräckt; vad håller du på med? Eeeeh inget får jag till svar medan han förskräckt släpper klänningstyget. -pucko

-Senare under biljardspelet sitter två äckelpäckelsnuskpeddos och kommenterar vårt (vi tjejers) spel och pratar högt och brett -så hela lokalen hör, om oss och vår attribut samt även försöker störa oss på alla sätt möjliga.


Ja, vad är oddsen för detta? Jag måste ha gjort något jag inte borde, dålig karma ni vet... Jaja, nu ska jag och Mr E lägga oss och mysa innan det blir dags för morgondagen. Han ska myspysa lite med mig, trösta mig, hehe

Kommentarer
Postat av: Erica

vilka jävla äckel! du skulle ha spöat dom eller nåt (lättare sagt än gjort perhaps dock...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback