Måndag mitt i månaden

Är redan uppe och har redan hunnit duscha och ätit frukost. Det ska bli riktigt skoj att komma hem, längtar efter dem. Har packat ner plugg i väskan  och det enda som är kvar är att fixa till sig.

Jag drömde en mardröm inatt igen, på något sätt befann jag mig där hemma hos honom och naturligtvis så var sex involverat men så helt plötsligt tog drömmen en vändning och jag sa Nej,  visserligen skyllde jag på att jag mådde dåligt men jag sa Nej. Sedan efter det så började vi bråka i drömmen och så vart det samma stresskänsla som i den tidigare drömmen, då man skyndar att göra något för att hinna smita iväg. Men jag ser en vändning i mina drömmar. Ni anar inte hur mycket det här egentligen betyder. Det är precis som om jag rensas på allt som är som virus i kroppen, tex är vårtan på pekfingret borta : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback