Läsililäs, läslus lusläs.

Puh! Jag hittade äntligen en parkering på den billiga parkeringsplatsen *lycka*.

Nu sitter jag och pluggar gynekologi/obstetrik men det är inte det enklaste. Jag tycker det här är så intressant och jag vill ägna mer tid åt det, men det går inte eftersom jag också har tenta i pediatrik vilket jag missade en hel veckas lektioner av *eeeh* så på det avsnittet har jag väldans mycket att läsa in. Just nu känns det som om allt jag läser bara flyger runt i en salig röra i huvudet, jag får ingen ordning alls. Jag kan en del inom obstetriken, men långt ifrån allt. Imorgon börjar jag tidigt men jag måste nog ändå sitta en timme till. Planen är att försöka läsa igenom två föreläsningshäften till och sedan läsa lite i boken. Jag får nog ägna en del av morgondagen också åt detta.

Tentaångest X 1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback