Konstiga tankar, random thoughts, mina tankar

Jag hoppas att jag får åldras långsamt, ni vet, inte så mycket rynkor och att jag får behålla vitialiteten länge. Jag tycker det vore rättvist på det viset med tanke på att jag fick mina första gråa hårstrån när jag var 15.

Jag tycker också att jag nu efter år av vithet kan få samma pigment som resten av min familj, det vore väl också rättvist att jag kan få vara riktigt sådär megabrun efter 1 gångs solariesolning.

Undrar varför inte Mohawk åt upp potatisbullarna och baconet när jag var ute, de stod ju bara på första hyllan ovanför diskbänken -olikt honom att inte käka upp saker.

Jag undrar vart jag kommer vara om 5 år? Hoppas jag har barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback