IKEA och kvällsupdate

Sitter och plugger lite "sista minuten". Jag sitter just nu och repeterar det jag tidigare läst, jag har precis gått igenom de gamla tentorna som fanns utlagd för oss, det var ungefär 3-4 frågor som jag inte kunde, resten satt så jag tycker det känns hyffsat ändå. För övrigt så var trippen till IKEA lyckad, för min del vart det inte så mycket, det vart en klädroller och fem galgar -alltihop till det suveräna priset av 18 kronor -precis min budget för tillfället. Mr E å andra hand köpte både förvaring, pynt, köksgeråd och nya gardiner. Jag hjälpte honom att fixa till det lite och jag måste säga att det vart riktigt bra. På IKEA vart jag också utfrågad av en liten kille om jag bodde där -på IKEA alltså, och om jag sov där på natten. Hahaha, syns det så väl att man är ett IKEA freak??

Nu ska jag återgå till studierna, tänkte sitta en timme till ungefär, sedan får det vara nog, det är viktigt att slappna av också.


Hur har eran torsdag  vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback