I städartag mitt i natten

Nu tror ni nog att jag är galen, men jag har precis städat klart badrummet. Så här ligger det till; klänningen hade nämligen fortfarande några fläckar kvar efter de att jag tvättat den, jag la de då i handfatet för blekning men jag vågade inte göra som det stod på förpackningen och lämna över natten. Istället tänkte jag att den kunde få ligga några timmar så jag satte helt enketl igång och städa. Jag har förutom att skura golvet och rensat och sorterat bland smink samt ordnat på hyllorna. Det vart riktigt bra och jag känner mig nöjd med nattens bravader. Som det ser ut på klänningen verkar det som om vissa fläckar fortfarande envist hänger på, det kan tyvärr inte hjälpas. Jag får ge mig nu och låta klänningen "vila" tills imorgon. I värsta fall åker jag då och köper lite klorin och verkligen bleker bort fläckarna (på den vita delen alltså) det tycks nämligen som om den ljusblå/ljusgrå delen nu är nästintill fläckfri. Dock är det ju inte så lätt att se när klänningen är blöt så jag får helt enkelt vänta tills imorgon och se hur läget är. Nu ropar sängen så lockande på mig, dags att knyta sig.
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback