Huvudvärk, lasagne och bröstsmärta

Andra dagen gick precis lika bra som den första : ) har dock haft huvudvärk hela dagen som även strålar ner i käken, de va lite jobbigt ,men det gick ju de med. När jag kom hem orkade jag dock inte åka på dansträningen, jag vart helt slut helt plötsligt -förmodligen spänningen som släppte. Jag och Mr E tog det lugnt och lagade lasagne och myste istället. Nu sitter jag och donar samtidigt som jag försöker hitta ett bra område (medicinskt eller omvårdnadsmässigt med anknytning primärvård/distriksköterskor) att skriva ett arbete om -som jag sen även ska hålla ett föredrag om på praktikplatsen. -Inte så lätt kan jag säga eftersom jag i princip kan skriva om vad som helst, men vad? Jag hittar vare sig vinkel eller begränsning, -förslag någon?

Föresten läste jag idag om den där "bröstsmärtan" som många unga känner, ni vet den där som sticker till som ett knivhugg och som verkar göra ondare när man tar andetag. Ni som vet vad jag menar vet att det gör förbaskat ont. Iaf så blir det så när nerver som går längs revbenen tillfälligt kommer ikläm -helt ofarligt med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback