Hemma igen : )

Nu är jag tillbaka i uppsala igen, resan hem gick bra, även om det var lite jobbigt att köra i mörker -det vart så ändå. Hamnade dock framför en bilist som inte kunde blända av, utan körde med helljuset på bakom mig hela tiden, så jobbigt! Som tur var kom björklingeinfarten från E4:an så jag svängde in där.
Har dock hunnit med väldigt mycket idag; lunch med mamma och lillasyrran, en liten tur till lindex, besökt mormor, hudvårdsterapeuten, fika med farmor och resten av familjen och sedan bar det iväg hem igen.

Tyvärr nu när jag kom hem visade det sig att inga av de billiga parkeringsplatserna fanns kvar : ( och jag fick ta en av de dyrare. Ska dock ner igen vid 22 för då går ändå den biljetten jag löste, ut. Ska försöka hitta en billigare då. Skillnaden är ungefär 60 kr/dygn -huge!!

Fick en ny tröja av mamma idag
-som försenad alla hjärtans dag present sa hon : ) en jättetjusig grå med ballongärm från lindex. Pluggat har jag också hunnit med idag, på tåget -inte så mycket men iaf. Ska fika lite nu och sedan blir det ytterligare lite plugg, det är ändå inte så mycket bra på tv ikväll (bondtv).

Hur har eran dag vart?

Kommentarer
Postat av: malin

bra, tack! =) Salig blandning av GYN-PLUGG, våra bästa, pluggplugg, slippa-plugga-städning o träning. Men det har varit en lång dag o andra sidan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback