hantverkaren och kvällsbestyr

Hahaha, å så underbart, igår skrev jag om att jag hade anmält att timern var trasig, idag kom en fixare och skulle fixa det. Som tur var så var jag påklädd, i pyama. . . Rummet såg ut som en krigszon och jag hade dessutom precis gjort scones = mjöl överallt. Inte så optimalt känns det som, inte visst jag vad jag skulle säga heller å så börjar jag blöda näsblod, hahahaha.. han måste trott att det var någon slags cirkus som han kommit till.

Nu ska jag aldeles straxt hoppa in i duschen och sedan göra ett ärligt försök till att se fräsh ut.
[X] Bodyscrub
[X] thank god for make up
[X] thank philips för hårlockar
[X] Ansiktsmask
Är bjuden på middag hemma hos Mr E´s mamma, jag misstänker att det blir en favorit, nämligen cherrylax *mummis* resten av kvällen tänkte jag spendera hemma hos Mr E. Eftersom jag fortfarande är hängig från influensan  blir det nog en lugn kväll med massa mys.

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas du känner dig pigg snart igen! Ses imorgon hos Sandra! kram

2008-02-07 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback