En piggelininjektion tack!

Jag sitter och är aldeles yr i huvudet. Jag är verkligen så trött, jag försökte sova en timme när jag kom hem från skolan men Mohawk förde ett sådant liv att jag inte hade en sportslig chans. Jag har i varje fall vart upp till chefen och berättat hur jag hade tänkt mig i sommar. Hon är verklign gullig min chef. Sen så har jag även pratat med kvinnan som ska vara min handledare under praktiken. Hon hade satt sig in i vilka uppgifter jag hade och studiebesök m.m. hon verkade jätte trevlig och tyckte att det skulle bli jättetrevligt att jag skulle vara hos dem. Det kändes bra måse jag säga. Desvärre har jag inte pluggat någonting. Jag är så trött och verkar inte ha ork till något. Ska försöka sätta mig nu med lite pediatrik, ikväll är det alltså lindy hop träning, sen blir det mer plugg. Måste. som belöning får jag helt enkelt se fram emot House.
Citrusfrukter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback