skönt ledig och grubbleri

Igår fick jag erbjudande om att jobba på förlossningen hela jul + en del i januarie (=bra för plånboken)
men jag vet inte hur jag ska göra....

Iaf så ska jag inte jobba nå i helgen, =första gången på flera månader, det ska bara mysas, det känns så skönt att det bara blir egentid, jag har  varit så uppstressad och uppjagad nu på slutet eftersom jag har så mycket på g. Men en ledig helg, det behövs verkligen, välkommen :))

Har gjort en del skolarbete också, dessutom hunnit städa en del, jag känner mig helt enkelt så där nyttig, nu tror jag jag ska ge mig på ett försök att julpynta lite, samtidigt spm jag tänker på det där med julen.. Saken var den att Mr E tog lite illa upp, han förstår ju om jag vill jobba för att tjäna pengar åså men han hade nog hoppats på¨att få rå om mig hela julen istället för halva som det ev blir nu...

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

Hejsan!



Kommer du ihåg mina cupcakes berlocker? Har du fortfarande funderingar på att köpa en så har du nu möjligheten :) Maila
[email protected] om du är intresserad. Desto snabbare du mailar - ju högre upp hamnar du på listan!



Ha en jätte bra torsdags eftermiddag!

2008-12-04 @ 15:31:26
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback