Ingen paus i mitt liv inte....

Ja hörrni ni, ni får ursäkta de icke existerande uppdateringarna som gjorts. Jag har helt enkelt inte hunnit, jag har så fullt upp hela tiden, det är praktik, skolarbete, resor, extrajobb, utflykter hit och dit... Ja ni förstår säkert.
En snabb uppdate ska jag dock bjuda på: Förra helgen (för det är bara helgerna som jag gör annat på än å är på praktiken i princip) så jobbade jag på förlossningen på lördag fm därefter tog jag tåget upp till S-hamn och myste med mamma och pappa, på söndagen firade vi min lilleSyster å sen på kvällen för jag hem. I tisdags var jag visserligen ledig nu när jag tänker efter, för den spenderade vi i slottsbacken åkandes te-fat för att sedan värma oss med lite varm oboy och marsmallows på Linés. Nu i helgen så var schemat som detta;
Fredag: jubileums show med attra (Mr E med å spelar)
Lördag: LilleSyster får sin present i form av middag, fika och bio (mycket mysigt)
Söndag: jobb på förlossningen samt adventsfika hos svärmor

Nu till helgen som kommer så tror jag iaf att det blir lugnt, det enda som är fastspikat är luccebak på fredagskvällen. Veckan som kommer lyder dock så här: praktik, praktik, praktik, praktik....Ikväll ska jag dock slita mig lite tidigare för vattengympa och på onsdag blir det en något längre sovmorgon r/t läkarbesök. Det ligger dock i planerna att en ev. glöggkväll ska införlivas i helgen, ev också tjejkväll med lilleSyster.
-Det vart visst inte så lugnt ändå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback