Tight tisdag

Åhejåhå var tvungen å kliva upp en timme tidigare idag då jag hade ett paket å posta, dessutom var de slut på frukost.
Idag är det fullt på schemat igen;            
                                                 -Lektioner (enteral nutrition och sjukhustkost)
         -Middag ute med Mr E
                      -Franska (börjat med verb nu)
                     -Lyxig kvällsfika hos Sandra



Känner mig duktig som kommit ihåg att gjort matlåda, dessutom har jag kommit ihåg att tryckt ut föreläsningsmtrl också, något jag är duktig på att glömma. Jag borde göra en skylt och sätta på insidan av dörren "glöm ej matlåda å föreläsningsmtrl". En annan sak jag är mycket duktig på är att lämna nycklarna i låset. Min granne brukar knacka på och påminna mig, tsss. Brukar du glömma saker?

Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe innan jag cyklar iväg i regnrusket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback