Något av en spaliknande upplevelse, -uppdate

Har precis applicerat inpackningen som följer med hårfärgen, ni vet den där superbra som man alltid önskar finns att köpa separat... Hur som helst så har jag inte ändrat något utan bara förstärkt min naturliga färg som blivit blekt sen frankrikeresan.


 känner mig som en blomma        
-snarare svart magnolia.



Känns väldigt uppfriskande  med nyklippt och nyfärgat hår. 

-uppdate- Eehh, jo, hrm, de vart några aningar mörkare än brun, det vart mer något åt superdupermegasvart, har dock tvättat håret igen å ska göra liknande prosedur imorgon. Det var ju en intensivtoning så med lite tur kanske en del av svartheten försvinner. Suck, men men, jag har ju åtminstånde färg.
Nej ja försökte där märkte ni, men nej, de är för sent på kvällen för att vara klemkäck å inte bry sig, uscha, ja vart lite deppig. Pappa försöker trösta mig å säga att det ser bra och fint ut, goa pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback