En sen söndagseftermiddag

Nu på Onsdag ska jag till Stockholm med Malin. Vi ska ta en shoppingrunda och sedan ska vi hem till hennes mamma på en pärlkurs. Jag har suttit och tänkt lite på det här. Jag vet att jag sagt att det skulle vara köptstopp efter de vinröda strumpbyxorna, men jag har ju inte köpt dem ännu, hihi. Jag sitter å planerar lite köp. Skor behöver ja faktiskt inte (va!!) men ett par till jeans med hög midja skulle inte sitta helt fel. En kjol skulle sitta fint det med och även en  nätt liten kofta. Iiii det börjar skena iväg.

Jag sitter just nu och har en aning tråkigt. Är med Mr E hos hans bror, även hans andra bror har kommit ner från luleå så nu sitter de i bastun med en varsin öl och snackar skit. Personligen sitter jag då här, och vad gör en tjej om hon har tråkigt? Hehe, jo man planerar nästa inköp. Något som är givet är iaf. ett par vinröda strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback