Underbar höstdag

Sitter och hastar i mig en portion nudlar med curry för lite extra energi, ska aldeles straxt sätta mig och plugga lite, men bara en liten stund för solen skiner nämligen nå underbart så sedan ska jag ut med kameran i högsta hugg på en skogspromenad.

För övrigt så är promenader något som hamnat på efterkälken ioch med allt plugg vilket det absolut inte får göra, fy på mig. Inte bara för den konditionsmässiga aspekten utan även för att hålla min kropp i det skick den är idag. Igårmorse kunde jag inte sova vidare på morgonen för att det värkte för mycket, något jag inte erkänner då förståss utan något som märks mer på mitt humör...

Nej nu ska jag sätta igång....
Friendster Layouts hosted images


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback