Today

Å va svårt det är att skriva idag, har nackspärr så jag ser knappt dataskärmen (har en bärbar i knäet). Som en åttioåring känner jag mig idag. Hahaha, -ja man måste faktiskt skratta åt det hela, både nack-krage och stödkorsett, hahaha. Men det går snart över så är jag som mitt vanliga jag sen igen.

Idag ska jag som jag sagt tidigare tentaplugga, ska göra lite frukost nu och sedan göra klart ett kapittel här hemma, sen beger jag mig till Karin Boyes bibliotek -där kan man gå strumfota och sitta i mysiga fotöljer och plugga.

Ikäll blir det dock lite skojj för då ska vi (tjejerna och jag) gå på Harrys för där är det standup, det ska bli skojj att få skratta samtidigt som vi umgås över en cider eller så. Vi har vart där en gång förut och det var så trevligt så det ser jag fram emot väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback