Today, monday

Nu ska jag åka iväg och möta upp Malin på orvar´s. Vi ska avnjuta en cider eller två och ev. kanske kanske en bananasplit för att fira att tentan är över, det känns bra att det är gjord och jag gjorde mitt bästa så jag är nöjd, jag tror att jag nog ska ha klarat den.  Idag har jag inte ägnat en tanke åt plugg men imorgon lära jag väl sätta igång igen (eller i övermorgon kanske) då vi har en läkemedelsräkning tenta nästa måndag. Har även hört ifrån Liber idag och v. 45 ska jag åka ner och diskutera om vad jag tycker om Medicinboken i en workshop de ska ha. Nu är det bästa jag klär på mig och skyndar iväg =).

Uppdate: Kvällen var jättetrevlig men det var allt tack vare Malin, personalen på Orvars var jätte otrevliga ikväll ;(

Kommentarer
Postat av: malin

Tack för ikväll min darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback