Sumering av kvällen och filmerna

Tjejerna har precis gått hem, bägge filmerna hann vi med och både chokladen och ostkrokarna är borta. En del vindruvor och mandelskorpor finns kvar och lite äppelpaj finns i kylen, resten är i våra magar! Hehe, en riktig svullarkväll. Det var väldigt trevligt men vi är definitivt överens om en sak; Grease är solklart bäst.

Saturdaynight fever är verkligen överskattad, jag mådde nästan dåligt i vissa scener, visst är en del av musiken ganska bra och det är alltid kul och se när de dansar och gör sina mooves men resten då? Det var inte någon vidare handling i filmen måste jag säga.

Nu ska jag straxt hoppa i säng, imorgonbitte ska jag överaska Mr E med lite presenter och marängswiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback