Shoppingrunda, -med mamma

Hihi vilken underbar dag med mamma =) Mamma storshoppade å åkte hem med ny klocka, nya brallor, två nya tröjor och en nu bh, hårfärg tror jag också hon köpte. Å själv så hittade även jag en klocka, samma som mamma faktiskt, men den var så himla söt och dessutom har jag ju licens för töntighet så det gör inget att jag har samma som mamma =). Ett par fina byxor hittade jag också och ett par vinröda (tjoho) overknees. En till sak som jag inte köpt var en sminklektion på make up store (som jag pratat om i tidigare inlägg) så på onsdag så ska det sminkas. Jag tror jag ska be henne lära mig tricket med sötade ögon, något som jag själv sannerligen inte bemästrar. Har även hittat en möjlig ny bärväska till Mohawk (ja han är en katt,men det vet inte han och då måste jag ha en hundväska).

Bilder kommer lite senare, nu ska jag återgå till franska glosor.

Kommentarer
Postat av: sandra

lycka till imorrn gumman, håller tummarna!!
grosses bisses ;P

2007-10-19 @ 19:09:29
Postat av: Lina

Merci bien ma cheri. bisous


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback