Så räddar han mig

Filmen var jättefin, det är den som går på bio nu med Audrey Tautou, den var mysig och stillsam. När filmen var slut och vi skulle gå hade jag lite svårt att resa mig, stolarna var så låga på den biografen. Det var ganska så tråkigt att finna sig i den positionen att känna att det helt plötsligt var något som var svårt. Då var det så skönt när Mr E som av självklarhet hjälper mig upp och sedan genast börjar skojja. Som om han visste att jag snart skulle börja grina, men då fick han mig att skratta istället. När vi kom hem höll han om och kysste mig, utan att jag berättar vet han vad jag behöver. Han tyckte att jag kanske skulle vila lite (sånt är ju så tråkig) men som av samma självklarthet här så säger han att båda kan ligga i sängen och mysa och att vi kan ta med ostkrokarna.

Så där låg vi, jag på hans bröst och han läsandes för mig i kortfilmsbilagan. Ikryssandes vilka filmer vi är sugna på nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: malin

Vad tråkigt att du fick uppleva det, men vad härligt att han hjälpte dig att vända det till någonting mysigt! Nya blogginställningarna funkar jättebra i min dator nu! Ha en jättebra dag stumpan, vi hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback