Pärlpartyt

Pärlpartyt var riktigt skoj, jag har aldrig varit på något liknande förut och hade ingen aning om vad som kunde förväntas. Jag gillar ju att pyssla så skojj tänkte jag att det blir det nog visst. Vi var tjugo personer samlade. Mia som var kvinnan som ledde kursen hade i förväg plockat ut pärlor till var och en efter våra egna önskemål.
Mitt önskemål var pärlemor och pärlemorvita pärlor. Sedan visade hon oss hur man satt igång och sedan var det bara att börja knåpa.

 
                                               
Alla pärlor utspridda över min bricka.                 Det fanns ett väldigt stort utbud av pärlor.

                                                         
A work in progress                                                     A work well done

image41
Så här såg halsbandet ut när det var klart. Jag knåpade även ihop ett par örhängen =D

Närbild på knäppnignen         Närbild på örhängena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback