Ojjsan

Det vart visst bara ett blogginlägg idag (igår blir det ju) men tisdagen var bra, det vart dock lite stressigt med kortfilmsfestivalen så den föreställningen ströks ur schemat. Det vart ett långt bubbelbad och pizzamys med Mr E istället. Det kändes så lyxigt å krypa ner i det varma bubbelbadet som doftade mango och rosor (från badoljan och bubbelbomben) och sedan när man steg upp så stod Mr E där med pizzor (min favorit -den med parmaskinka och champinjoner på). Som en prinsessa mådde man sendan.

Hemma hos Theres var det väldigt trevligt och ja, för övrigt var liksom hela dagen trevlig. Fick tag i de på hälsocentralen så min husläkare ska ringa mig imorgonbitti (ang. bla järnvärdet etc, reumatologen ringer nog som sagt inte förens nästa vecka). Imorgon (eller senare idag, vilket man nu föredrar ska jag på sminkkursMake up Store, det ska bli riktigt skojj. Nu ska jag packa ner skolsakerna i väskan och åka iväg till Mr E, känner att ja är lite gossjuk.


Bloggar såklart senare om hur makeup kursen var, lite bilder kommer förmodligen också upp och även en uppdate om onsdagens planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback