Nytt smink?

Det var mycket roligt i posten idag, förutom nya Elle fanns där också en katalog med produktnyheter från ikea och ett brev med erbjudanden från Yves Rocher och jag hittade faktiskt saker jag är sugen på i alla tre.
  • Porslin (ljusgrönt) samma som jag har nu bara de att jag och Mohawk har hjälpts åt att krympa storleken på poslinet..
  • Nagellack, läpp-penna och lite annat smått och gott från Yves Rocher
Saken är den att jag har funderat på om jag skall köpa en sådan make-up kurs på eller FACE stockholm eller Makeup store eller något liknande. Jag är egentligen inte i behov av något annat än en ny foundation men det skulle verkligen kännas belönande att unna sig det efter dessa tentor. Å student som jag är har jag egentligen inte råd med allt,  det är antingen eller... hmm, tål att tänkas på.

NOVA BROWNIE    DINOLADY MORNING BREEZE       RUMBLE     BABY DOLL     CARAT

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är bra att man får smink för samma värde som kursen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback