Ny vecka, full rulle

Min goa Malin ringde och väckte mig kring elva idag, trött som jag var bad jag om att ringa upp för jag trodde nämligen hon var mycket tidigare. Vilken besvikelse att se att klockan var 11 =(. Vi låg och snoosade en liten stund och sedan hade vi en jättemysigt morgon (jag & Mr E) dock blir resterande tid av dygnet blir kanske inte lika mysig. Idag håller jag på och läser om stroke, har precis tittar klart på en webbföreläsning och läst det lilla som stod om det i medicinboken. Som motivation idag står pizza. Tänkte beställa någon riktigt vräkig pizza med beasås som belöning när jag gjort detta klart.

För övrigt är denna vecka ganska fylld, morgondagen består av ett besök till enköpings lasarett för MR undersökning och sedan massa plugg, onsdag och torsdag går även dem i pluggningens tecken och på fredag kommer min mamma ner så ska vi ta en shoppingrunda =). På lördag har jag franskatentan och sedan på söndag är det vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback