Kryper lycklig till sängs.

Har nyss kommit hem från Malin, eller nyss och nyss, pratade nästan en timme i tele med Mr E (hihi, tiden flyger när man har roligt) så för en timme sedan då. Malin bjöd på sina supergoa smothies och ostmackor. Vi har alltid så trevligt tillsammans vi tjejer. Tisdagar = Bra dagar

Jag skyller på mörkret.

Ska medicinera lite nu när jag känner att jag börjar krypa ihop lite mer, det värker så i bröstbenet och ikring, fast det är sånt man får ta, jag kan ju inte direkt göra något åt saken mer än de jag gör. Har för övrigt haft många bra dagar, det tokiga är att jag på slutet blivit så förbaskens trött när jag tar värktabletterna, har ju fått nya utskriva så jag ska prova dem, vet också att jag har "en del sömn att sova in", den sextonde är det dags för MR.

 Hörni, jag är aldeles kär. Jag är toklycklig. Min Mr E får mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback