Födelsedagspresent grubbel

Sitter och planerar en födelsedagspresent till Mr E. Jag har redan köpt en grej (mellanpris) sen har jag länge haft en liten kul sak i åtanke som jag ska komma ihåg att köpa nu imorgon. Men sen tänkte jag så här:  Ska jag bjuda honom på fin middag ute (något jag vet uppskattas) eller ska jag bjuda honom på krogmat och sen någon bio som han gillar? Hmm, det tål att tänkas på.  Just nu sitter jag och ska fixa en present till honom från min mamma och pappa, 25 år är vad han blir =D

Om någon undrar vad jag fick från Mr E när jag fyllde år så var det en fin middag ute när vi var i frankrike och sedan när vi kom hem så köpte han ett ländryggsstöd till mig (är som en stödkorset) =D



Små kula saker jag haft i tanke en tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback