En solig onsdag

Idag vart det en rejäl sovmorgon, vaknade aldeles nyss faktiskt, kring 12, men jag hade nog kunnnat sova lite längre. Dessvärre har jag lektion nu kl 13.15 så de är bara att stiga upp. Känns dock som en pice of cake med tanke på makeup kursen senare idag =) Efter den ska jag och Mr E göra ett till försök med kortfilmsfestivalen, det ska bli skojj. Vad kvällen har att erbjuda är inte riktigt fastställt än, antingen blir det comedycorner med Mr E eller så blir det läkemedelsräkning hos Sandra. Allt beror dock på hur det ser ut senare ikväll.

Har pratat med husläkaren idag och jag kan komma in närhelst jag vill (dock ska jag varit fastande sen kvällen innan så det blir ju inte idag) så ska de kolla upp järnvärdet och lite andra prover. Har också provat den nya medicinen jag fått utskriven nu. Tyvärrr kan jag än inte riktigt säga vad jag tycker om den, men så speciell verkar den inte vara iaf. Nä nu ska jag ta och börja göra mig iordning och ev. krypa ner 5 min hos Mr E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback