En fixardag

Idag har vart en riktig fixardag. Dagen började som skit måste jag säga men Mr E fick mig att skratta det sista han gjorde innan vi skiljdes åt imorse, han skrek nämligen efter mig i trappuppgången "lina, jag älskar dig" följt av pussljud. Detta gjorde min morgon vill jag påstå. På lunchen fixade jag sedan fram mitt schema för praktiken, lät nog som en riktig lite bitch på telefonen, men som lillasyrran sa som liten , nu sa jag till på "respekten". Efter det träffade jag alex över lunch och det var så himla trevligt, det var aldeles för länge sedan. Gjorde även upp frukostplaner imorgon med Astrid. Efter skolan bjöd Malin över mig på lite fika, och en stor kopp kaffe och två singoalla senare bestämde vi oss för att äntligen gå och köpa de där träningskorten vi snackat om hela hösten. Så nu var även det klart. Nu ska jag vila en liten stund innan jag hoppar in i duschen för klockan sju ska jag till Sandra då vi ska laga mat och sedan blir det traditionsenligt House. =) Underbar dag det vart tillslut.


 Många bollar i luften, men idag klarade jag av det =)

Nu med schemat i hamn så ska jag och Mr E planera en liten tripp till london (tjooohoo) han har ju en farmor där som jag tycker vi kan hälsa på =) han har även lovat mig att det ska bli shopping =) så nu ska vi sätta oss ner och kolla på dagar och priser sen bliré bokning utav.

 Har vart i London en gång förrut och då hann jag avverka en del, men absolut inte allt, så detta är något jag ser framm emot mycket :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback