Dagen som sådan, back från the exam

Har precis kommit hem från franska tentan, det kändes faktiskt riktigt bra. Det var två uppgifter som jag inte visste svaret på, vilka jag bara skrev något på, restrarande hade jag ett mer eller mindre rätt svar på (beroende lite på hur stavningen gick). Jag känner mig iaf nöjd och är glad att jag har den ur världen. Nu är det medicintentan på måndag som gäller.

Innan tentan så träffade jag tjejerna på lite lördagsfika på gh´s, det var väldigt trevligt och förmodligen väldigt bra också för de fick mig verligen att koppla bort den värsta tentanervositeten. Igårkväll såg vi filmen råttatouille Råttatouille Ratatouille
, den var faktiskt riktigt kul.

Kvällen ser ut som sådan att jag och Mr E är bjuden på middag hos hans mamma och efter det drar vi iväg på bio Tillsammans är man mindre ensam  -det ska bli skönt att slappna av lite. Nu ska jag sätta mig och gå igenom några gammla tentafrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback