Bowling -uppdate

Jag har läst 20 sidor i den där boken nu och hunnit somna, hehe, men inte för att boken är tråkig, nej det är pga att jag är så trött. Så nu ger jag upp och försöker piggna till istället. Ska möta upp Mr E på bowlaget för en runda bowling, är lite sugen på vin måste jag också erkänna så ett glas till bowlingen ska jag nog unna mig.

Pratade en sväng med Sandra idag, det var länge sedan så det kändes skönt, vi ska träffas imorgon å titta på house, ev. (beroende på franskan) ska vi också laga lite käk innan, det blir mysigt det.

Mr E vann alla gånger men jag gjorde faktiskt några strikes, några iaf. På slutet däremot råkade jag, när man svingar klotet bakåt, tappa klotet så den for rakt bakåt men en duns, det var ganska många som skrattade inklusive mig, hahaha. Lite bilder tog jag också men de kommer imorgon. Nu är det dags för film och the. Mr Brooks blir det idag.

Kommentarer
Postat av: Tessaan

Det man skulle späda 2 ml någonting, då blir det ju dubbelt så mycket LM att späda..jag och många andra spädde bara 1 ml =)

2007-10-30 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback