Lite smått orolig vaknade man upp...

Jag hade egentligen sovmorgon idag, men vad tror ni händer? Jo jag vaknar och börjar tänka på min praktik och sen den i kombination med USA resan och vips så blir jag orolig och kan inte somna om. Ringde upp mamma och pratade lite, fick lite matnyttiga råd (som alltid), klev sedan upp, gjorde en stor kopp varm choklad och skrev ett mejl till kursansvarig att hon fick hjälpa mig lite kring min parktikplats (de hade ju ingen aning angående min situation/position).
 
För övrigt så var vi hos Alex igårkväll på födelsedagskalas och jag måste då säga att snyggare lägenhet har jag aldrig sett, det är den vackraste lägenheten i hela Uppsala (jag blir chockad om det finns någon snyggare). Det var trägolv i hela lägenheten (en vindsvåning för övrigt) med vitt puts på väggarna och här och var skymtade man lite tegel. Det var takbjälkar (fina uppputtsade) och för övrigt en härligt luftig lägenhet med hela vänstra sidan fullt med fönster så man kunde blicka ut över hela uppsala.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med praktiken... och när du ska till USA, kom ihåg att ha med dig adressen där du ska bo första natten... Annars kommer du inte in. I should know! ;)

Postat av: Karinin

jobbigt när man inte kan sova.. buhu själv har jag bar sovit fyra timmar inatt...

2007-02-02 @ 09:49:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karinin

nä usch.. har så mycket att tänka på å så.. å sån träningsvärk så blev jag hungrig så va ju tvungen gå upp nu. äh, man kan sova ikapp nån annan gång:)

2007-02-02 @ 09:55:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja... ditt pass borde funka... men du måste skriva i adressen när du fyuller i visumlappen på planet... så ha med dig den...

2007-02-02 @ 14:21:12
URL: http://johanna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback